Доставка и връщане

ДОСТАВКА НА СТОКИ

Чл. 51 (1) Продавачът се задължава да доставя поръчаните и закупени стоки сам или чрез куриерска фирма до адрес, посочен от купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на клиента. В случаите на доставка до врата клиентът трябва да посочи етажа, до който продуктите следва да бъдат доставени в полето за адреса в електронния формуляр на www.liontoys.bg, определено за това. В противен случай, доставката ще бъде извършена до сградата, посочена като адрес за доставка. Разходите за доставка на поръчката се поемат от клиента, а в някои случаи при поръчки над определена стойност – от търговеца. И в двата случая това е изрично упоменато при реализирането на поръчка през уебсайта.
(2) Срокът на доставка на поръчка, когато същата не е изработена по желание на клиента, е 7 /седем/ работни дни от получаване на потвърждение от страна на продавача, че поръчката е приета. Когато потребителят е заявил, че желае изработка на продукт по индивидуална поръчка, както и в случаите на поръчка на ръчно изработен продукт или продукт, който не е в наличност, изпълнението на договора, в това число и доставката на продукта се уговарят между страните и е връзможно изпълнението на поръчката, респективно нейната доставка, да надхвърля срокът по първото изречение на настоящата алинея.
Чл. 52 Продавачът ще осигури подходящото опаковане на стоките и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл адрес: info@liontoys.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
Чл. 53 www.liontoys.bg ще извършва доставката на стоките и предоставянето на услугите само на територията на България. В случай, че в акаунтът на клиента има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен. За доставки до други държави в Европейския съюз или до трети държави, www.liontoys.bg предлага своите стоки и услуги в други, подходящи за целта платформи посредством обяви, описани на подходящия за това език. В случай че потребител желае конкретна стока от сайта www.liontoys.bg да му бъде доставена до адрес извън територията на България, същият следва да се свърже с „ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД и да изрази това свое желание.
Чл. 54 Цената на доставката, когато има такава, ще е видна след като желания продукт(-и) се поставят в количката. В описанието на някои продукти също е налична цена на куриерската такса. Цените за доставка са ориентировъчни и могат да са предмет на изменение, в зависимост от избрания куриер, обемът на поръчката, местоназначението и други обстоятелства.
Чл. 55 При предаване на стоката, Купувачът / Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема доставката на стоката и е на посочения от клиента адрес.
Чл. 56 При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
Чл. 57 В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, www.liontoys.bg е освободен от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за  доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по последващата доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
Чл. 58 „ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД не носи отговорност при повреда на стоката при транспорт, ако тя не е била нарочно застрахована от Клиента при даването на заявка за доставка.

ПОРЪЧКА. ПРАВО НА ОТКАЗ.

Чл. 25 Клиентът / потребителят се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на www.liontoys.bg във връзка с поръчката, да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката.
Чл. 26 С изпращането на поръчката клиентът / потребителят разрешава на ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка и сключения Договор.
Чл. 27 Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от клиента / потребителя поръчка, за което следва да уведоми клиента / потребителя.
Чл. 28 Анулирането на поръчката от страна на продавача и/или купувача не носи  каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:

  • неприемане от страна на банката-издател на клиента / потребителя на транзакцията при онлайн плащане;
  • осъществяване на паричната транзакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на продавача при онлайн плащания;
  • предоставените от клиента / потребителя данни в Платформата са непълни и/или грешни. В този случай продавачът има право да претендира спрямо купувача генерираните за невъзможната доставка разходи за куриерска услуга по изпращане на поръчката;

Чл. 29 (1) В срок от 14 /четиринадесет/ дни от сключване на договора, когато се заплаща за услуга, респективно в 14-дневен /четиринадесет дневен/ срок при получаване на стоката при закупуването на стока, Клиентът / Потребителят има право да върне продукта, без да посочва причина или мотив за това и без да дължи неустойки или други обезщетения, в случай че не са налице хипотезите на раздел IX от настоящите Общи условия. Клиентът / потребителят ще поеме всички преки разходи по връщането на продуктите, предлагани от www.liontoys.bg  в случай, че се откаже от договора от разстояние и заяви това в срока за отказ, посочен в настоящата разпоредба. Такива разходи биха могли да бъдат разходи за опаковка или куриерска такса за изпращане, респективно връщане на продукта. Тази разпоредба не се прилага за продукти, изработени по поръчка на клиента или за някои от случаите, описани в чл.36 и чл. 37 от настоящите Общи условия.
(2) Клиентът следва да върне продукта, заедно с издадената от ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД фактура и или касова бележка на адрес: гр. Пловдив, ул. Лазар Маринчешки 3, като междувременно уведоми продавача за това на www.liontoys.bg или на телефон +359 894 019 367.
(3) Клиентът следва да върне Продукта(-ите) и като попълни формуляра, чийто образец е виден непосредствено след настоящата алинея, както и публикуван в сайта. Клиентът следва да приложи същия към пратката, която връща и да го изпрати на някой от адресите (физически или електронни) за контакт с ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД. В зависимост от избраната от купувача куриерска услуга, куриер ще вземе продуктите от адреса, посочен от клиента, а последният ще заплати куриерската услуга, респективно клиентът ще достави стоката до офис на куриера – отново за своя собствена сметка.

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

До „ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД, ЕИК 206444359 , със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. Лазар Мaринчешки 3

С настоящия формуляр уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на
следните стоки/услуги:
…………………………………………………. /описание на продукта/
Стоката е поръчана на ………………….
Стоката е получена на …………………. /посочва се датата на получаване от потребителя/
oт………………………………………………………………………../Име на потребителя/
Гр./с……………………………………………………………./Адрес на потребителя/
Продажната цена на поръчката е заплатена от мен по следния начин ………………………………………(наложен платеж, банков превод, с карта или друго) и желая заплатената сума да ми бъде възстановена по подходнящ начин според Общите условия на онлайн магазина.
/Дата/………………………………………
Подпис на потребителя………………………………

(4) Правото на отказ ще бъде уважено от „ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД единствено ако наред  със спазването на срока за отказ, фактическото връщане на продукта, заедно с касовата бележка и или фактурата за продажбата и поемането на разхода за връщането,Потребителят / Купувачът осигури връщането на продукта / продуктите в неговата/тяхната оригинална опаковка, по продукта / продуктите няма следи от употреба, продуктът / продуктите или опаковката не са с нарушен вид, зацапани и прочее.
Чл. 27 (1) www.liontoys.bg се задължава да възстанови платената сума по договора, сключен от разстояние, от който клиентът / потребителят се е отказал, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която последният е върнал съответния Продукт на адреса, посочен от Продавача в чл. 26, ал. 2 и след предоставяне на доказателство за връщането от страна на Клиента.
(2) Сумата ще бъде възстановена както следва, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Клиента, освен ако банката, която го обслужва не изисква някакви такси:
• Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било извършено плащането;
• Плащанията, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента;
• Плащанията по потребителски кредити – след прекратяване на договора за потребителски кредит и преизчисляване на вноските по кредитите – най-често по банковата сметка, от която са постъпвали сумите за вноските по кредита или по друг начин, определен от банката, отпуснала кредита.
Чл. 28 Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените стоки или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай че не е предложил да вземе сам стоките, което от двете събития настъпи по-рано.

СТОКИ / УСЛУГИ, ЗА КОИТО КЛИЕНТЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ

Чл. 37 Клиентът няма право да се откаже от сключения договор в следните случаи:
• при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на клиента и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от продавача;
• при доставка на стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от продавачи, които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
• при доставка на стоки, изработени по поръчка на клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;
• при доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
• при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
• при доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
• при доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;• при предоставяне на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на клиента, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ.
Чл. 38 Клиентът няма право да откаже стока от сключен Договор в случаи, когато поръчаната стока не се произвеждат серийно, не се поддържа в наличност, а се изработва индивидуално и специално за него.
Чл. 39 Приемането и изпълнението на поръчката започва с предварителното съгласие на Клиента, че ще загуби правото си на отказ, ако договорът е вече стартиран или изпълнен. Договорът се счита за стартиран след получен превод на авансово плащане “капаро” на стойност не по-малка от 50% от общата сума на Поръчката. При отказ на поръчката Клиентът автоматично губи пълния размер на авансовото си плащане. Тази разпоредба не се прилага единствено в случаите, когато между страните е уговорено друго.

 СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
До ДФ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД, ЕИК 206444359, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. Лазар Маринчешки 3.
 С настоящото уведомявам/e, че открих несъответствие на стоката/ите/ услугата/ите с договореното.
Предмет на рекламацията:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Поръчано на…………../
Получено на…………,./
Поръчано от …………………………………………………………………………………
(опишете името, имейла или други данни, посредством които сте направили
поръчката)
Предпочитан начин на удовлетворение за стоки / подчертайте предпочитаната
опция/:
1.Възстановяване на платената сума
2.Заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното
3.Отбив от цената
4.Безплатно извършване на ремонт по реда на чл. 113 и чл.114 от Закона за защита на
потребителите
Предпочитан начин на удовлетворение за услуги:
1.Извършване на услугата в съответствие с договора
2.Отбив от цената
3.Възстановяване на заплатената сума
(заградете желаната опция)
Прилагам следните документи:
1.касова бележка или фактура;
2.протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3.други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
(заградете желаната опция)
Размер на претендираната сума: ……………………………..
Име на потребителя/ите
…………………………………………………………………………………………………
Адрес на потребителя/ите
…………………………………………………………………………………………………
Подпис на потребителя: ……………………………………………….
(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
Дата: ……………………………………………